facebook twitter

FAQ

   W tym dziale prezentujemy Wam odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Mamy nadzieję, że przybliżą Wam one nasze artystyczne projekty i realizacje, oraz kwestie techniczne.

   Czy można obejrzeć więcej filmów i zdjęć, niż jest na stronie? Z uwagi na to, iż wszystkie imprezy i świadczone przez nas usługi mają charakter prywatny, to ilość prezentowanych filmów na stronie jest ograniczona. Obecnie będzie to tylko kilka klipów reklamowych. Oczywiście istnieje możliwość obejrzenia innych naszych projektów, zdjęć, materiałów promocyjnych, jednak może to nastąpić tylko i wyłącznie na spotkaniu.
   Jak długo trwa realizacja projektu? Realizacja projektu od momentu nagrania materiału surowego, do oddania gotowych zestawów trwa do 20 dni. Jednak w przypadku miesięcy letnich ( czerwiec, lipiec, sierpień ), ten termin może się przedłużyć maksymalnie do 30 dni. Jest to spowodowane nasileniem ilości zleceń, a co za tym idzie i dłuższa ich obróbką.
   Co to jest CLOUD i jak działa? Usługa CLOUD ( chmura serwerów ), to nowatorskie rozwiązanie wprowadzone przez naszą ekipę w 2013r. Polega ona, na udostępnieniu wcześniej określonej przestrzeni dyskowej na serwerze ( jest ona zależna od realizowanego projektu, lub innych ustaleń indywidualnych ) i umieszczenie na nim gotowego filmu i zdjęć z Waszej imprezy. Następnie otrzymujecie na podany adres e-mail link do tych materiałów, oraz hasło. Od teraz możecie pobierać, udostępniać i przesyłać swój film i zdjęcia innym osobom, bez potrzeby wysyłania płyt itd. Bardzo dobrze sprawdza się to, gdy Wasza rodzina, przyjaciele przebywają za granicą. Jest to bardzo wygodny i szybki sposób udostępniania filmu i zdjęć innym. Pliki są przechowywane bezpiecznie i zabezpieczone hasłem dostępu, które przesyłane jest tylko dla osób zainteresowanych. Pliki po ok. 14 dniach są kasowane z serwera i trwale usuwane.
   Jak nagrywany jest dźwięk w Naszym filmie? I czy da się coś później usłyszeć? Tak jak najbardziej. Jak wiemy, w filmie nie tylko istotny jest obraz. Właściwie, bez dobrego i czystego dźwięku oglądanie produkcji filmowej nie ma już takiego efektu. W realizacji naszych projektów ciągle stosujemy nowatorskie rozwiązania..jak np. spejclane rejestratory dźwięki ZOOM, lub innych firm, które dbaja o to, aby nagrywana ścieżka dźwiękowa, była jak jawyższej jakości. Wspieramy się również mikrofonami kierunkowymi. Wszystkie ścieżki nagrywane są oczywiście w jakości WAV.
   Czy możemy otrzymać fakturę za Państwa usługi? Jak najbardziej. Prowadzimy legalnie zarejestrowaną firmę i wystawiamy faktury za wykonywane przez nas usługi i realizowane projekty. Jest również możliwość otrzymania rachunków uproszczonych, jednak tylko w indywidualnych przypadkach wymagających takiego działania. Faktura za usługę wystawiana jest po jej wykonaniu. Nigdy wcześniej. W przypadku osób przebywających za granicą dokumenty sprzedażowe przesyłane są pocztą elektroniczną. Nie ma możliwości odbioru faktury przez osoby trzecie.
   Na jakich nośnikach możemy otrzymać film i zdjęcia? Obecnie jest wiele opcji dostepnych w naszej firmie. Film standardowo otrzymujecie na płytach DVD SD, lub DVD HD, oraz Blu Ray w jakości Full HD. Płyty DVD SD kodowane są w obowiązującym standardzie, który jest obsługiwany przez wszystkie odtwarzacze dostępne na rynku. Natomiast format DVD HD, tylko w wybranych modelach. Bez problemu odtworzycie go jednak na domowym sprzęcie komputerowym i tak naprawdę tylko w ten sposób macie pewność prawidłowego działania płyty DVD HD. Do odtwarzania płyt Blu Ray należy zaopatrzyć się w specjalny odtwarzacz lub napęd BD. Kolejnym dostępnym nośnikiem jest pamięć masowa PENDRIVE. Można na niej otrzymać zarówno film w jakości Full HD, jak również pełen fotoreportaż. Trzecią opcją jest przesyłanie filmów i zdjęć przez serwery chmurowe. Daje to Wam dostęp do materiałów z każdego miejsca na świecie i umożliwia dzielenie się nimi w sieci z rodziną i przyjaciółmi, bez potrzeby przegrywania płyt, wysyłania pocztą itd.
   Jakimi kodekami renderowane są filmy? Dość dobre pytanie, ponieważ wielu z Was ma kłopoty z odtwarzaniem naszych filmów na odtwarzaczach starszego typu, lub tych wbudowanych w TV. Jeśli chodzi o filmy DVD, to standardowo kodowane są kodekiem MPEG4, lub MPEG2. Jest to zapis jak najbardziej zgodny ze standardem formatu DVD. Płyty DVD HD natomiast, są kodowane głównie MPEG4, jednak tutaj z uwagi na zwiększony bitrate, mogą pojawić się problemy z odtwarzaniem go, w starszych modelech pleyerów. Na komputerach PC, czy laptopach nie będzie żadnego problemu. Płyty Blu Ray natomiast, mogą być kompilowane na dwa sposoby. Pierwszy, który skutkuje zapisem standardowym dla formatu Blu Ray ( Sony ), oraz nie standardowym w postaci pliku wsadowego AVCHD. W tym drugim przypadku, konsole Sony PS, mogą mieć problem z ich odtworzeniem. Radzą sobie doskonale natomiast, odtwarzacze BLU RAY. Wszystkie płyty przed oddaniem dla Was są gróntowanie sprawdzane, a zatem jeśli Wam coś nie zadziała, nie jest to winą płyty - tylko właśnie urządzenia odtwarzającego. Prosimy o tym pamiętać, aby nie zgłaszać do nas nieuzasadnionych reklamacji.
   Strefa Klienta. Co? Jak? I Dlaczego... Kochani kilka miesięcy temu, wspomnieliśmy o testach naszej Strefy Klienta. Miło nam ogłosić, że wszystko działa już jak należy. Po co powstała ta strefa? Otóż, każdy z naszych klientów, otrzyma od nas indywidualny login i hasło dostępu. Dzięki nim, będzie mógł ogladać swoje filmy i zdjęcia bezpośrednio na naszej stronie. Dzięki temu rozwiązaniu, nie musisz pożyczać płyt, kopiować, wysyłać pocztą itd. Wasz film i zdjęcia, są zawsze dostępne. Oczywiście jest to całkowicie bezpłatne w każdym pakiecie. Należy tylko zgłosić do nas chęć, umieszczenia tych materiałów na stronie. Dostęp do nich jest kodowany, a więc bezpieczny. Loginy i Hasła dostępu przekazywane są bezpośrednio przy rozliczeniu zlecenia. Nigdy nie wysyłamy ich przez internet, sms, czy skype. Trafiają one tylko i wyłącznie do rąk własnych dysponentów podpisanej umowy.

bullet hover email hover menu arrow